9/29/2015

Zjesz mój makijaż?! A niech ci język zcierpnie! :P

Choroba jak się przypałętała tak odejść nie chce. Siedzę wyprana z energii twórczej, ubrana w za dużą bluzę i próbuję pozbierać moje szare komórki. Tak szare jak to niebo, które wygląda jakby zaraz miało spaść mi na głowę :/
Dzisiejszy post może być lekko nasączony dyskryminacją a zaraz się wyjaśni dlaczego :)
Macie faceta? Męża/chłopaka/swojego mężczyznę/konkubenta? Jak zwał tak zwał i w szczegóły sensu wchodzić nie ma. No ja mam. I proszę mnie nie traktować z góry, jak dziecko, które będzie się zaraz chwalić, że: Ala ma kota:P Dzisiejszy post jest ku... ochronie naszych panów ;)
No bo przecież, która z nas chciałaby by jej ulubione zwierzątko cierpiało, bo polizało panią a jakieś paskudne w smaku, kleiste mazidło przykleiło mu się do języka?
Skojarzenie faceta ze zwierzątkiem przyszło mi do głowy kiedy zobaczyłam mojego 'mena' w momencie kiedy przy wygłupach liznął mnie po twarzy. Wyglądał biedak mniej więcej tak:
źródło: https://www.duskyswondersite.com/animals

Do czego dążę? Do tego, że faceci jako te nasze partnery, sporo w życiu nam cmoków posyłają i sporo podkładów/szminek i innych pudrów zjedzą :/ I wyjściem tu nie będzie codziennie fixowanie twarzy tak, by potem dłutem wieczorną porą, przy lustrze zdrapywać tą pieczołowicie nałożoną wcześniej zaprawę.
Panowie twierdzą: niepotrzebnie nakładasz ten makijaż. Albo: znowu się zaszpachlowałaś?! No albo jeszcze tak: iść ci po pędzle do Castoramy? Będziesz to szybciej nakładać...

Każdy kosmetyk jest w mniejszym bądź większym stopniu przetestowany i pewnie producenci wypuszczając na rynek nowy podkład nie myślą by zebrać grupę badanych 100 mężczyzn i zobaczyć jaki wpływ ma owy produkt na ich kupki smakowe;) Ale czy nie miłą i przyjemną fanaberią byłby ładnie pachnący podkład? Albo taki o chociażby neutralnym smaku a nie o aromacie beczki oleju napędowego :/ (przecież nie wymagam takiego o smaku piwa :P) Kosmetologia się nadal rozwija więc może już tuż tuż podkład marzeń? ;)
Za marzenia nie trzeba płacić;)

A teraz pytanie do Was: jakie wybitne teksty na temat Waszych makijaży mają Wasze drugie połówki? Śmiało się chwalcie! A może Wy macie jakieś cięte riposty? :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)