10/04/2015

LIP TINT by Bell 02 i 04

Chciałam coś trwałego. I za niewielkie pieniądze. Misja zakończona ale czy jestem w pełni usatysfakcjonowana? Babę to jednak ciężko zadowolić;)
Firma Bell jest znana coraz powszechniej dzięki swej obecności w Rossmannie, Naturze (dawniej) a teraz nawet w Biedronce chociaż asortyment nie jest ten sam. Szafy kolorówki w Rossmannie są wypełnione wyłącznie serią HYPOAllergenic.

Dziś będzie o czymś do ust co spokojnie możemy użyć szykując się na randkę bądź na imprezę gdzie będzie dużo żarcia a nam nie chce się co chwila opuszczać gości i terenu imprezy wymykając się jedynie po to, by poprawić szminkę.
Tinty do ust zostały wymyślone właśnie z myślą o trwałości lecz niestety różnym firmom różnie to wyszło;)

APLIKACJA I OPAKOWANIE: produkt nabieramy za pomocą typowej, klasycznej eee... pacynki do ust? :D Jeżeli chodzi o obsługę to da sobie z nią rady każdy kto kiedykolwiek trzymał błyszczyk w ręku. Minusem opakowania jest to, iż kompletnie nie wiemy ile produktu zostało wewnątrz.Uprzedzam, że aplikacja powinna być od razu precyzyjna. Jeżeli wyjedzie się Wam poza kontur ust to radzę w trymiga wycierać niechciany produkt bo on ma to do siebie, że gdzie go położycie tam wpije się w skórę.
CENA: ja za jedną sztukę w wielkiej promocji dałam 6zł (co było mega dobrym dealem;)) więc cena regularna to ok 12zł za 5,5g.
FORMUŁA: daje się odczuć że całość jest oparta na wodzie bo farbka ma lekką konsystencję. Tint do ust nakłada się cieniutkimi warstwami i w zależności ile go zaaplikujemy, tak też możemy dozować intensywność koloru.
DZIAŁANIE: farbka jest wpija się w naszą skórę niemalże odczuwalnie niestety. Najmniej przyjemny moment to ten tuż po nałożeniu bo usta mnie odrobinę mrowią.Dla mnie kolor nr 04 jest zdecydowanie mniej trwały niż 02 (fuksja). Ten pierwszy utrzymuje się ok do 2 godzin natomiast ten drugi dzierży się warg do 5 godzin przy jedzeniu, gadaniu, całowaniu:) Mam zastrzeżenia jednak do tego jak się zjada a wiec oczywiście na brzegach zostaje go więcej. Jeżeli mamy jakieś nierówności to w nich też ostaje powodując nierównomierną pigmentację.
Od lewej: jedna, cieniutka warstwa farbki z dołożona obok jej potrójną warstwą; farbka przetarta wacikiem; tint 'zdzierany' wacikiem nasączonym płynem micelarnym.


Skąd ta dodatkowa warstwa farbki? A no stąd, że chce Wam pokazać jak się ma kolor samej farbki do tego jaki pozostaje na naszych ustach z uwzględnieniem ich czerwieni. Tak więc u każdego kolor nr 04 wypadnie odrobinę inaczej.

 Wyjątkowa zaleta?
Dobra trwałość połączona z intensywnością koloru.
Największa wada?
Nie jest to preparat przeznaczony moim zdaniem do stosowania na co dzień ponieważ zbytnio podrażnia usta.
Podsumowanie.
Produkt Bell z serii HYPOAllergenic wprawia mnie w zakłopotanie. No bo nazwa serii zapewnia nas, że produkt będzie delikatny a jednak w praktyce tak nie jest. Co prawda nie uczula ale chyba mało osób lubi uczucie kiedy ich wargi szczypią. Efekt trwa może przez minutę po nałożeniu no ale wspomnieć o nim muszę. Z drugiej strony oprócz chwilowego dyskomfortu możemy cieszyć się mega trwałym kolorem. Ja stosuję od święta ten tint bo wymaga on podwójnie mocnej pielęgnacji ust. Warto dobrze dbać o wargi by przypadkiem nie pojawiły się na nich suche skórki, które farbka do ust mogłaby podkreślić.

2 komentarze:

  1. Nigdy ich nie miałam, ale wydaję się być w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy ich nie miałam, ale lubię produkty tego typu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)