6/30/2014

EVELINE COSMETICS: Aksamitne dłonie wygładzająco-nawilżający eliksir do rąk i paznokci

Tytułem wstępu: chyba mam coś ostatnio pecha...

CENA to jedna z niewielu zalet bo zapłaciłam ok 6zł za 245ml produktu
OPAKOWANIE: higieniczne, z pompką, stabilne
FORMUŁA: przyjemna i kremowa, nielejąca
NAWILŻENIE: no i tu nastąpiła u mnie klapa po całości ponieważ nie nawilża na długo. Pozostając na rekach daje efekt gładkości(aż do zmycia) natomiast kosztem pozostawienia na skórze lekko lepkiego i nieprzyjemnego filmu(miałam wrażenie, że jak najszybciej powinnam umyć dłonie)
WYDAJNOŚĆ: bardzo dobra, ziarno grochu i ręce mamy nasmarowane(tak dobra wydajność, że czekam z niecierpliwością kiedy się skończy...)
ZAPACH: nie ma się nad czym zachwycać, przyjemny trochę jak niektóre kremowe żele pod prysznic :)

Dlaczego kupiłam?
Miałam kremy do rąk z firmy EVELINE COSMETICS, które mnie nie zawiodły a także dodatkowym bodźcem była cena.
Wyjątkowa zaleta?
Yyyyy.... nie jestem w stanie takowej wyszczególnić... Żeby było się czym zachwycać... Eh...
Największa wada?
Okropny pozostający po wchłonięciu bardzo nieprzyjemny film na skórze dłoni(który dawał prowizoryczny efekt jej gładkości)

Podsumowanie.
Krótko podsumowując jest mi bardzo żal, że produkt ten kompletnie się u mnie nie sprawdził i wiem, iż przez dłuższy czas nie nabędę nic do pielęgnacji z EVELINE COSMETICS (kolorówka to już inna bajka;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)