5/08/2015

24 urodziny! Czyli 24 fakty o mnie;)

Witam wszystkich bardzo serdecznie! :) Dziś mam okazję jedyną w swoim rodzaju by się poniekąd pochwalić: świętuję za niecałe 24h (niezbyt hucznie) swoje 24 urodzinki;) Czas tak szybko ucieka, że mentalnie czuję się 19-latką ale cyfry w dowodzie zdecydowanie temu przeczą. :)

Myślałam o konkursie lecz takie to smakołyki może pozostawię sobie na I roczek bloga. Do tego czasu mam nadzieję, że moje życie się poniekąd ustatkuje tak jak i przypływ gotówki i będę mogła Wam sprawić miłe prezenty;) Na dzień obecny jedyne na co mnie stać to kupić każdemu po wafelku Prince Polo (pamiętacie te zwyczaje z podstawówki? ;))

Wybrałam więc pewien sposób by przybliżyć Wam moją osobę. Dotąd prowadziłam bloga dość anonimowo. Jeszcze przez jakiś czas tak zostanie ale już nie będę duchem ;)
Zaczynajmy!
1. Wzruszam się gdy widzę, jak para 70-latków idzie pod rączkę na spacer. Marzeniem mojego życia jest stworzyć trwały związek i przez lata odnosić się z szacunkiem do drugiej osoby.
2. Zakochana w kosmetykach jestem od dobrych 5 lat.
3. Marzę o profesjonalnym kursie wizażysty (lista życzeń jest o wieeele dłuższa ale to wszystko w swoim czasie).
4. Uwielbiam jak dużo się dzieje, przemieszczać się, podróżować, kocham się śmiać i żyć jak gdyby celem naszego jestestwa było wyłącznie szczęście.
5. Jestem studentką politechniki. Proszę, nie pytajcie jak ja się tu znalazłam bo zawsze odpowiadam, że wysiadłam nie na tym peronie co trzeba. :P
6. Mój pierwotny kierunek studiów kształtował się w czasie. Na początku wymyśliłam psychologię, potem była medycyna, później mikrobiologia albo biotechnologia medyczna. A wiec główny kierunek to biologia. Jak to się stało, że jestem inżynierem? Hm... ;) Stwierdzam natomiast, że wybrane studia dość mocno zmieniły mój sposób myślenia.
7. Relaksują mnie piesze wędrówki górskie. Aha, ktoś powie paradoks: zdyszysz się, zmęczysz i jesteś zrelaksowana? A jednak. Przebywanie blisko piękna nieskażonej natury, daje mi ogromny odpoczynek psychiczny.
8. Bardzo lubię zwiedzać ruiny np. zamków. Wyobrażam sobie dany obiekt w latach jego świetności, myślę czy w miejscu gdzie stoję chadzały ówczesne kobiety, jakie miały problemy... Lubię analizować i jestem sentymentalna.
9. Nie lubię płakać w miejscach publicznych ani na oczach kogokolwiek.
10. Niestety nie jestem utalentowana pod względem muzycznym. Jako dziecko było dla mnie największą karą gdy mama chciała mnie zapisać do szkoły muzycznej. Nie trudno się domyślić, że dziś żałuję.
11. Jeżeli mi na czymś bardzo, ale to bardzo zależy to będę uparta jak osioł.
12. Po latach doświadczenia, projektów na studiach, doszłam do wniosku, że lubię pracować pod presją. Motywuje mnie ograniczony czas. Jeżeli muszę, odnajduję się także w stresujących momentach w życiu, aczkolwiek nie należy to do przyjemności.
13. Jestem realistką skłaniającą się w stronę pesymizmu. Czarny humor bawi mnie jak mało co, pomimo, że życie mnie niejednokrotnie niezbyt miło doświadczyło.
14. Nie znoszę ludzi, którzy są dwulicowi. Niby nic nowego ale nie zdenerwuje mnie bardziej nic niż  np.osoba fałszywie religijna, za to bardzo szanuję ludzi, który stosują się do wyznawanych przez nich wartości.
15. Moja ulubiona część biżuterii? Zmienia się to oj zmienia. Dawniej pierścionki, obecnie rzadko zakładam biżuterię.
16. Jeżeli kogoś nazywam swoim przyjacielem to jest to osoba, która znam lata i wiem, że mogę powierzyć każdy sekret.  Zawsze twierdziłam: jeżeli masz prawdziwego przyjaciela to żaden psycholog ci nie jest potrzebny.
17. Lubię gry planszowe, zazwyczaj takie, które nie mają tysiąca zasad i pozwalają na spędzenie czasu w wesołej atmosferze przy większym gronie osób.
18. Nie mam drugiego imienia. I w niczym mi to nie przeszkadza. :D
19. Zawsze marzyłam by przed śmiercią doświadczyć prawdziwego zakochania. Takiego jak w filmach. Wielkie chwile uniesień, motylki w brzuchu. Normalnie widząc takie coś robiłam: phi! Teraz już wiem, że  coś takiego istnieje i jestem szczęśliwie (nie zapeszając) zakochana. :)
20. Uważam, że nie na darmo składając komuś życzenia mówimy: przede wszystkim zdrowia. To nie jest pusta fraza. W momencie, kiedy podupadamy zdrowotnie, zaczynamy dostrzegać jak bardzo istotne są z pozoru trywialne rzeczy.
21. Jestem osobą na co dzień spokojną i szczerą, ale przekrocz szerokie granice mojej tolerancyjności a dowiesz się jak bardzo jesteś w stanie rozjuszyć zodiakalnego byka. Bez kija nie podchodź.
22. Lubię czytać artykuły związane z ciekawostkami w medycynie bądź ogółem nauce.
23. Przedostatni: jestem koloryzacyjną dziewicą:P Nigdy nie farbowałam włosów ale chyba niedługo nadejdzie pora:'( Mam 4 siwe włosy... :( Smuteczek.
24. 24! Właśnie tyle stuknęło mi wiosenek! I właśnie tyle chciałabym mieć obserwatorów bloga w nadchodzących miesiącach! A więc moi mili:D Dostanę prezencik? ;)

Dziękuję tym, którzy dotrwali ze mną do końca a także wszystkim, którzy zaglądają od czasu do czasu na mojego bloga.
Może tak nietypowo ale to ja złożę Wam życzenia: zdrowia, szczęścia i dostatku :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)