1/11/2017

L'biotica BIOVAX Orchid

Wybór wśród produktów do pielęgnacji włosów z L'biotica jest zaiste imponujący. Kuszą luksusowe nazwy i kolorowe opakowania. Ja skusiłam się na intensywnie regenerującą maseczkę do włosów z serii Białe Trufle & Orchidea.
CENA: śmieszna. Nawet od 5- 15zł za 125ml
DZIAŁANIE: potrzeba czasu by zobaczyć jak zmienia się kondycja włosów. U mnie zmiana była widoczna po ok. 5 aplikacjach. Nie jest to efekt natychmiastowy. Włosy nabrały miękkości i ładnego połysku, lecz dopiero gdy niemalże denkowałam produkt. Po czasie przełamałam się
i nakładałam maskę także na skórę głowy (dozwolone), a włosy nie ulegały przedwczesnemu przetłuszczeniu pomimo, iż trzymałam ją od 15-20 minut.
KONSYSTENCJA: przed aplikacją trzeba pamiętać by faktycznie nadmiar wody z włosów został odciśnięty bo wszystko spłynie. W raczej gęstym kosmetyku znajdziemy kawałeczki... czyżby orchidei?:)
WYDAJNOŚĆ: maska nie jest najdroższym zakupem więc nie powinnam się czepiać, ale na moją długość włosa starczyła na 8 użyć. 
ZAPACH: boooski! Piękny zapach kwiatów unosi się tuż po uchyleniu wieczka. Niestety już po kilku godzinach od spłukania kosmetyku z włosów jest on niewyczuwalny.

Podsumowanie.
Mogłabym się wypowiedzieć rzetelniej o działaniu maski gdyby albo opakowanie było większe albo starczyła ona na dłużej. Wiem, że moje włosy odzyskały blask i miękkość ale ciekawa jestem gdyby kuracja trwała dłużej. Szkoda także, że zapach tak szybko się ulatnia:( Inaczej bym siedziała z nosem we włosach:P Myślę, że skuszę się na inny produkt z serii BioVax bo podoba mi się sposób w jaki działa. Bardziej polega to na dogłębnym odżywieniu, a nie jedynie powierzchownym i natychmiastowym wygładzeniu. I za to ogromny plus!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)