4/21/2017

MOJA OPINIA: Balea AQUA Nawilżający roll-on pod oczy z ekstraktem z alg

Wyprawa do Niemiec kosztowała mnie dużo wytrzymałości fizycznej ale i tak 'frunęłam" tam niczym gołębica (może nieco ociężała ale to pomijamy)- po prostu wiedziałam, że odwiedzę drogerię DM. Nie wspomnę o zapasach żeli pod prysznic na rok do przodu... Ale w końcu nie samymi tanimi żelami pod prysznic człowiek żyje. Bardzo zaciekawiła mnie ich seria pielęgnacyjna do twarzy. Ja jak to głupia istota uczyć się nie chciałam i z niemieckiego znam tylko Guten Tag i Milch:D Opakowanie wybrałam 'na oko'. Niebieski kolor mocno zasugerował funkcję kremu.

APLIKACJA: może się odbywać na dwa sposoby. Albo korzystamy z metalowej kulki, która zawsze jest przyjemnie chłodna i równocześnie wyciskając krem z opakowania, wmasowujemy go w skórę wokół oczu. Przy okazji wykonujemy masaż drenujący. Odczucie świeżości jest bardzo przyjemne. Drugi sposób aplikacji jest bardziej przeze mnie preferowany- nie lubię specjalnie sąsiedztwa metalowych elementów w okolicach moich patrzałek. Z tubki wyciskam odpowiednią ilość kremu
i go wklepuję bądź rozsmarowuję opuszkami palców.
CENA: było to nieco dawno ale sądzę, że nie więcej niż 3 euro czyli ok. 12zł.
DZIAŁANIE: odczuwalne natychmiast odświeżenie spojrzenia, nawilżenie i ulga. Troszkę jakbyśmy przemyli twarz chłodną wodą.
FORMUŁA: lekka, pomiędzy kremem a żelem, szybko się wchłania i uważam, że nie wpływa na utrzymywanie się korektora pod okiem w żaden sposób.
ZAPACH: brak, co jest zdecydowanym plusem. Mocno perfumowane produkty pod oko nie są wskazane w przypadku płaczliwych ocząt.

Największa zaleta?
Brak zapachu, który mógłby podrażnić dodatkowo oczy.
Podsumowanie.
Uważam, że krem przeznaczony jest dla osób z mało wymagającą skórą wokół oczu. Zadowolone będą osoby młodsze, szukające produktu odpowiedniego dla ich wieku i potrzeb- lekkie nawilżenie i raczej nic poza tym. Krem świetnie sprawdzi się także na okresy letnie, nie obciążając delikatnej skóry wokół oczu. Kosztował on ok 12zł więc nie spodziewałam się cudów na kiju. Uważam, iż
w stosunku do ceny sprawdził się bardzo dobrze. Ja będę mimo wszystko szukać produktu, który przez dłuższy czas będzie nawilżał i pielęgnował skórę wokół oczu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)