4/28/2017

MOJA OPINIA: Sylveco, lipowy płyn micelarny

Na początku było Sylveco, potem Biolaven, a teraz Vianek. Jak oni będą w takim tempie rozwijać marki to skończę z problemem, co wypróbować później. Do zakupu nakłoniła mnie filozofia firmy by bazować na naturalnych składnikach.
CENA: od 14zł za 200ml
DZIAŁANIE: płyn robi to co porządny micel powinien: zmywa skutecznie pełny makijaż, a wierzcie, że w kosmetykach się nie ograniczam:) Dodatkowo nie odczuwałam żadnego uczucia ściągnięcia na buzi. Micel zrobił mi małą niespodziankę, a mianowicie troszkę się pienił podczas zmywania makijażu. Nie uznaję tego w żadnym wypadku za wadę. O mnie za mnie, płyn może i zmieniać kolor na wszystkie barwy tęczy, byleby był delikatny i skuteczny.
OPAKOWANIE: ciemna chroniąca przed wpływem światła butelka. Lekka i poręczna. Niestety na zatrzask wieczka chodzi dość mocno.
WYDAJNOŚĆ: starczył mi na miesiąc używania raz dziennie.
ZAPACH: jak dla mnie zdecydowanie dominuje zapach aloesu.

Największa wada?
Szybko się kończy. Z chęcią zobaczyłabym wydanie maxi:)
Wyjątkowa zaleta?
Delikatny dla oczu, posiada także dobry i krótki skład.
Podsumowanie.
Pomimo, że płyn skończył się pieronem:P to powróciłabym do niego. Przekonuje mnie, że w sposób delikatny usuwa makijaż, nie podrażniając w żaden sposób ani cery, ani oczu. Dodatkowo uważam, że cena tych 14zł jest rewelacyjna, patrząc co dostajemy. Kosmetyk który bije na głowę dość sporą część innych, mających czelność zwać się 'eko'. Dostajemy 12-sto składnikową listę, którą sami jesteśmy w stanie zweryfikować, nie uciekając się do tajemnych ksiąg kosmetologów. Lipowy płyn micelarny zdał egzamin śpiewająco, właśnie dzięki niemu z ogromną chęcią wypróbuję inne kosmetyki z tej marki.
Najbardziej boli mnie to, iż istnieją kosmetyki także bazujące na naturalnych ekstraktach, a ich koszt przekracza jakoś 100-krotnie wartość tego powyżej;)

1 komentarz:

  1. Kiedyś go używałam :-) Bardzo lubiłam i świetnie się sprawdzał.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)