2/12/2015

CATRICE COSMETICS, Check & Tweed Highlighting Powder C01 Flaff The Union Jack, LIMITED EDITION


Nie wiem co jest takiego magicznego w edycjach limitowanych ale posunę się do stwierdzenia, iż wysiłek czasami jaki wkładamy w upolowanie danego kosmetyku podnosi jego rangę:)
Na temat limitowanki niby nie warto się rozwodzić zbyt długo ale nie mogłam się powstrzymać w tym przypadku. Tak wygląda owy podmiot rozważań ;) :P
 W zbliżeniu prezentuje się jeszcze przyjemniej:
Mamy tu do czynienia z pudrem rozświetlającym ale czym mnie tak bardzo zaciekawił?...
Abecadło kosmetyku
CENA: ok 14-16zł za 8,3g
DATA PRZYDATNOŚCI: 12 miesięcy od otwarcia
KOLOR: zagwózdka. Mamy część która jest kremowa bez drobinek a także wzór stworzony z brzoskwiniowo-różowej masy połyskującej na buzi w kolorach złota i delikatnego różu.
KONSYSTENCJA: pozwólcie, że się rozpłynę... jest to tak drobno zmielony puder... jedwabiście gładki- to idealne określenie, które przychodzi mi na myśl. Trochę konsystencją w dotyku przypomina pudry do konturowania HD z Inglota
OPAKOWANIE: przy pierwszym otwarciu trochę się zirytowałam lecz po czasie sprawuje się równie dobrze jak inne. Nie mamy tu typowego zatrzasku i na darmo wsłuchiwać się by usłyszeć charakterystyczne "klik"(szybciej 'klap'). Ktoś powie, że to zamknięcie nie należy do solidnych. U mnie sprawdza się lepiej i dłużej niż w niejednym klasycznie zatrzaskiwanym pudełeczku. Gdybym często go transportowała to miałabym obawę, iż wieczko bezwładnie się uchyli a inny mieszkaniec kosmetyczki wydrapie mi w pudrze dziurę :/
DZIAŁANIE: nie wiem do końca jak go zaklasyfikować. Na puder rozświetlający za dnia całkiem dobry pretendent. Mam wątpliwości jednak co do makijażu wieczorowego. Jego ciekawą właściwością jest to, iż wraz z upływem czasu spaja się jakoby z podkładem i wzmaga efekt odbicia światła. Tworzy wręcz taflę. Zaletą jest brak widocznych pojedynczych drobinek.
PIGMENTACJA: początkowo miałam nadzieję, że ta część produktu o kremowym zabarwieniu będzie zdecydowanie bardziej napigmentowana tymczasem na skórze zdaje się być prawie transparentna. Ciężko mi stwierdzić czy nie istnieje ryzyko, iż będzie się odcinał na bardzo ciemnych karnacjach bo do mojej iście białej jest w sam raz.
TRWAŁOŚĆ: tak długo jak będziemy mieć podkład na sobie.

Dlaczego kupiłam?

Kto nie chce mieć chociażby jednej rzeczy z edycji limitowanej? A poza tym wydawał mi się dobrym wyjściem na rozświetlenie 'trójkąta młodości".
Wyjątkowa zaleta?
To co się dzieje z nim po czasie. Nie wiem czy to pod wpływem tlenu czy reakcją z sebum wydzielanego przez naszą buzię ale puder z czasem zyskuje wykończenie niemalże tafli.
Największa wada?
Już raczej ponownie nie spotkamy go na półce sklepowej. Chociaż kto wie... może firma przedstawi nam go w tylko ciut zmienionej postaci? Bądźmy czujni ;)
Podsumowanie.
Miał mieć zupełnie inne zastosowanie. Na dzień sprawdzi się jako rozświetlacz na całą twarz lecz w sztucznym oświetleniu nie polecałabym stosować go, chyba że ktoś jest fanem zdrowego i dość widocznego glow na całej buzi.

Już w niedalekiej przyszłości zarówno firma Catrice i Essence mają nas zaskoczyć nowymi edycjami co z pewnością przywitamy z radością, prawda? Niestety przy tym trzeba mieć niemałe szczęście bo albo kosmetyków jeszcze nie ma albo już nie ma...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz ucieszy mnie jak dziecko kinder niespodzianka, więc z góry dziękuję;)